Email marketing 2023-ban is

Email marketing

Egy darabtól akár több száz részes sorozatig

Mennyire hatékony az email marketing?

Egy olyan világban, ahol folyamatosan reklámokkal és marketingüzenetekkel bombáznak minket, könnyű azt gondolni, hogy az e-mail marketing már nem releváns. Az igazság azonban az, hogy az e-mail marketing még mindig az egyik leghatékonyabb módja a célközönség elérésének. Íme három ok, amiért az e-mail marketing még 2023-ban is releváns:

Az emberek még mindig e-mailt használnak

A közösségi média és az azonnali üzenetküldő alkalmazások térhódítása ellenére az e-mail még mindig az egyik legszélesebb körben használt kommunikációs eszköz. Valójában több mint 4+ milliárd e-mail felhasználó van világszerte. És ez a szám csak nőni fog, ahogy egyre több ember fér hozzá az internethez.

Az e-mail sokkal személyesebb, mint a marketing más formái

Az e-mail lehetővé teszi, hogy üzenetet küldj közvetlenül valakinek a postaládájába. Ez személyesebbé teszi, mint a marketing más formái, például a közösségi média vagy a bannerhirdetések. Amikor e-mailt küldesz, lehetőséged van arra, hogy értékes tartalmak megosztásával és személyre szabott ajánlásokkal jelentőségteljes kapcsolatot építs ki feliratkozóiddal.

Az e-mail bizonyított módja az értékesítés ösztönzésének

És ez a személyes kedvencünk!
Az e-mail bizonyítottan hatékony módja az értékesítés ösztönzésének. Valójában minden egyes email marketingre költött 1 dollár után a vállalkozások átlagosan 38 dollárt kapnak vissza. Ez elég jó megtérülés!
De hogy ne amerikai statisztikát nézzünk, íme 2 hazai ügyfelünk:

😁
Majdnem 15000 főt elérő feliratkozói tábora van.
Ezért havonta fizet a Mailerlitenak havonta 24 000 Forintot.
Ennek a listának küldött heti 1 levél, hetente átlagosan 51 vásárlást eredményez.
Egy vásárlás átlagos kosárértéke ~5 000 Ft
Ez egy hónapban körülbelül 1 020 000 Ft bevétel.

Ez 42X megtérülés.
(És van, hogy 1 hónapban nem csak 4 levél megy ki.)
😄
Körülbelül 7500 főt elérő feliratkozói tábora van.
Ezért havonta fizet a Mailerlitenak havonta 12 500 Forintot.
Ennek a listának küldött heti 1 levél, hetente átlagosan 16 új előfizetőt eredményez.
Egy előfizetés 7 500 Ft

Konklúzió

Lehet, hogy az e-mail marketing nem a legújabb vagy legszexibb marketingforma, de még mindig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy elérd a célközönséget. Ha még nem használsz e-mail marketinget, itt az ideje elkezdeni!

Email marketing fajtái / szolgáltatásaink

Kétfelé fogjuk most szétbontani a szolgáltatást. Darabáras, és email sorozat. Az email sorozatban természetesen még további alfajok találhatóak.

Darabáras hírlevél

Ez egy akár 500 szavas hírlevél, mely lehet értékesítő, értékes tartalom, vagy ami éppen szükséges. Egy ilyen hírlevél az általad használt platformtól függően mindössze 10 000-20 000 Ft között készül el.

Email sorozat

Elkészítjük számodra a 3-5-10 vagy akár 100 részes email sorozatot. Itt már csomagkedvezményt tudunk biztosítani.

Ez az email sorozat lehet akár oktató anyag, vagy értékes tartalmak és időnként 1-1 értékesítő emaillel tűzdelt sorozat. Ehhez mindenképpen biztosítunk egy ingyenes konzultációt.