Garancia az eredményekre?
Jogos vagy nem jogos elvárás a garancia a szolgáltatások területén? Te vállalsz garanciát a szolgáltatásaidra, ha igen, milyen mélységig?
Garanciát szolgáltatásra eleve nehéz vállalni, de még sokszor a termékekre sem sikerül. Garancia hogy 1 évig nem lesz baja, ha igen cseréljük – néha pár hét alatt. De akkor mégis csak lett baja 1 éven belül?! 🙂
Maradjunk a szolgáltatásoknál:
Egy konditerem sem tud neked biztos eredményt ígérni, főleg ha soha nem mész el. Ahogyan a marketingben is hiába hozzuk a számokat, ha az ügyfélnél az értékesítő úgy dönt, nem végzi a munkáját. Vagy ha az ügyfél ragaszkodik a honlapjához/landing oldalához, ami amúgy nem képes jól konvertálni ügyfelet, akkor arra vihetsz forgalmat.
Szóval mint a konditerem esetében a marketing is egy közös erőfeszítés. Úgy nem megy, hogy a másik fél nem tesz meg dolgokat. Ahogyan a konditeremben is elmosolyodnak azon, aki olyan elvárással megy, hogy jövő hónapra ki van gyúrva mint a szikla. Ilyen nincs… legfeljebb hatalmas erőfeszítéssel és egy picivel hosszabb idő alatt.
Vagy ott van a foggyökérkezelés. Nem tudnak neked garanciát vállalni rá, hogy életed végéig a helyén marad a fog mert nagyon sok múlik azon, hogy mit TE mit teszel vele később. Pedig egy gyökérkezelt fog jó eséllyel életed utolsó évéig veled fog maradni, de aláíratják veled, hogy hát na... nincs garancia, fene tudja meddig lesz jó. De mondjuk van garancia arra, hogyha a tömés kiesik 1 éven belül azt megcsinálják ingyen. (lásd Fresh24Dental – a reklám helye 😉)
Amúgy nálunk is van ilyen garancia. Mármint a tömésedet nem cseréljük ki, de például ha az általunk készített landing nem megy, értsd: senki nem jelentkezett róla és elég forgalom is érkezett rá, akkor vannak direkt módosítási körök erre az esetre. Mert ha a landing nem megy, az nekünk személyes kudarc. De ez se végtelen garancia, hiszen a te sikeredre nehéz garanciát vállalni, mert nem tudjuk milyen az etikád, csinálsz-e bármi feketét a vállalkozásban. Mert ha igen, akkor viszont garantálni tudjuk, hogy ahol tudsz keresztbe fogsz tenni a marketing erőfeszítéseknek. Hiszen ahol etikátlanság van, ott nincs valós terjeszkedési szándék, hanem lépten nyomon a projekt megtorpedózása zajlik.
És a sikerdíj?!
Ha már itt tartunk, van nálunk sikerdíj is, csak éppen valamiért kihátrálnak az emberek amikor kiderül, hogy közjegyző előtt egy egyoldalú nyilatkozattal kell ebbe beleállni, hogy ő nem fogja hátráltatni a projektet. 🙂
És a hosszútávú tapasztalat az, hogy szinte csak az szomjazik garanciára vagy kizárólagosan sikerdíjas megállapodásra, aki a saját vállalkozásában nem biztos, aki nem hisz benne. Ez igazából egyenlő azzal, hogy nem hisz magában. Talán ezért is hátrál végül ki a közjegyzős lépés előtt az illető. Plusz ilyenkor bennem is felmerül a kérdés: ó, te nem hiszel a szolgáltatás/termék sikerében, akkor én miért higgyek?
A legjobb garancia te vagy a saját sikeredre nem valaki más.
És amikor másban keressük a sikerünk garanciáját az baj, hiszen TE vagy a garancia.
Mi csak a legjobb tudásunkkal segítünk a céljaidat megvalósítani. 😉👍
Ha pedig te hiszel a saját sikeredben és már ott tartasz, hogy külső segítségre van szükséged, kérd ingyenes konzultációnkat, <<< kattints ide.