Ha ingyen volt, annyit is ér...?

Van értelme ingyenes anyagokat adni a közönségednek? Van értelme ingyenes próbaidőt biztosítani? Vagy ha ingyen volt, annyit is ér?

Ha ingyen volt, annyit is ér...?

Van értelme ingyenes anyagokat adni a közönségednek? Van értelme ingyenes próbaidőt biztosítani? Vagy ha ingyen volt, annyit is ér?

Az emberek keresnek. Keresik a jó lehetőséget, a jó kapcsolatot vagy egy jó szolgáltatást. Ha nem adnánk megfelelő tájékoztatást a lehetőségről, magunkról vagy a szolgáltatásunkról akkor mégis mi alapján döntenének mellettünk?

Na már most amikor te ingyenes anyagot (e-book, videó stb.) adsz a leendő ügyfél kezébe, akkor demonstrálod a tudásodat, azaz tájékoztatást adtál magadról, hogy értesz valamit ahhoz a dologhoz.

Ugyan ez igaz egy szolgáltatásnál. Ha van az appodban lehetőség egy 7 vagy 14 napos próbaidőre, akkor könnyebben el tudja dönteni, hogy előfizetne-e erre vagy sem. Vagy pont így van egy termékkel kapcsolatban is. Szerinted miért szokták az üzletekben kóstoltatni veled a termékeket?

🤗
Az egész visszavezethető a birtoklási képességre.

Birtoklási képesség

Ahhoz, hogy valaki valamit meg akarjon vásárolni tőled, ahhoz először is el kell tudnia képzelni azt, hogy az a termék lehet neki. Amikor megengeded, hogy a tudásodból birtokoljon egy kicsit egy ingyenes anyagon keresztül, akkor egy kicsit el tudta képzelni, milyen is lehet veled dolgozni.

Szóval van értelme az ingyenes dolgoknak. Ezt a blogot is hetente (most 2018-ban) 100-an olvassák, és időről időre valaki egy cikkünk után ír nekünk egy emailt, hogy segítsünk neki a marketingjében.

Mi pedig szeretünk segíteni.